Ett Jobbigt inlägg



Jo.
Det är jobbigt, det här.
Roligt, jobbigt. Jobbande jobbigt.
Jobbigt jobbande.
Jobbedi jobbedi jobb.
Det finns så mkt jag vill göra, skriva ner och fixa iordning.
Det är så mkt jag vill så att det ibland snurrar så snabbt att jag inte vet hur jag ska stanna karusellen.
Men jag tror att det kommer bli så bra från onsdag.
Eller, kommer att bli? Nej nej, det ÄR redan bra. 
Nu ska vi tweeka till vår avdelning så den blir den bästa i hela världen!
Jag tror att den här hösten kommer vara enorm.
Fantastisk. Rolig. Spännande. Utmattande. Utmanande. Och lite till.
Jag tror på den här hösten.
Jag känner att det kommer bli precis så bra som jag tror. Eller kanske ännu bättre?

Allt handlar om mindset - inställning. 
Attityd.

Och jag tror att jag har rätt attityd. Utan att vara självgod här.
(vem försöker jag lura, bloggen handlar ju om mig)
Jag tror att jag kommer klara den här hösten ganska så bra.
Jag tror att jag kommer fortsätt trivas med det jag gör :)
För det gör jag verkligen.
Jag har bra ledare kring mig som jag hämtar inspiration ifrån. Konstant.
Jag kommer att få en ny person att hämta lärdom av, väldigt snart, vilket jag ser fram emot.
Runt mig finns så mkt att ta vara på.
Nu om någon gång är det dags att göra just det.

Et ipsa scientia potestas est



bild från:http://2.bp.blogspot.com/-ZJOivXf-3uI/TVrW0-uzU0I/AAAAAAAAEd4/JLsf3PPe-ek/s1600/work_hard_graphic_2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0