Två veckor


Har nu gått sedan det att jag blev befordrad.
(eller egentligen är det imorgon)
Jag känner mig fortfarande ärad och glad över min roll.
Klart, bara två veckor ;)
Jag längtar och ser fram emot hösten.
Inte för vädret, definitivt inte, mer för tempot om dagarna som ökar.
Det tror jag blir spännande och roligt!
Något annat som är spännande är att jag höll i min första egna intervju idag.


Jag gillar mitt jobb.
Fel.
Jag älskar mitt jobb!

Jag tror på att ha en öppen diskussion.
Jag tror att det ger en möjlighet för alla att få sin röst hörd.
Samtidigt så tror jag att de som då hörs mest kan synas mest.
Jag vet.
Men, jag får då försöka styra bort det.
Om det nu blir så.
Det vet vi inte än.

Jag tror på det här.
Jag tror på mina kollegor.
Jag tror på oss.
Jag tror på mig ;)


Jag lämnar er med det..



bild från: http://lovelife.typepad.com/my_weblog/images/14days_till_show.jpg

Kommentarer
Postat av: Li

& jag tror på dig! Du sköter det galant:)

2011-07-22 @ 06:39:18
URL: http://Wonderfuldarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0