Sunday = Funday?

Oh yes!
Idag har jag haft en fantastisk dag.
Jag var med en av de allra bästa och hennes bästa. Jag älskar de båda så mkt!
Ingen dag kan bli dålig när man är med dom =)
Sen kallade vardagsrutiner så som tvättstuga.
Men det är OK. Det är skönt när det är gjort.
Jag ska ut på en promenad senare.
Fortfarande rökfri.
Känns bra.
Känns som om jag vinner en tävling.
Töntigt, kanske. Men det är så det känns.
Inte att jag vunnit än, utan att jag leder och har självförtroende nog att känna att jag kommer att vinna.
Vilket känns bra.

Detta vill jag fira.
Vilket jag kommer att få göra hela nästa vecka.
Ska träffa en fin vän och hennes blivande man på Tisdag.
En annan fin person hoppas jag få träffa på Onsdag.
På Torsdag hoppas jag få träffa en gammal och kär vän.
Jag kan inte vänta länge nog till Fredag då min älskade, saknade vän kommer hem. Hon bor numera i Oslo.
(Ja, jag vet. Hon jobbar näre det drabbade området)
Sen kommer helgen och allt därtill.

Åh vad jag längtar till nästa vecka!

Fira dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0