"Pluggar".. eller?

Läser roliga och bra grejer =)
Jo, idag läser jag äntligen lite i den nya boken jag köpte.
"Exceptional Service Exceptional Profit"
Den verkar ha en del vettiga tankar och idéer :)
Den andra boken på bilden, Ja!2011 är bara helt fantastisk!
Inspiratörer ger sina tankar och idéer om hur man ska få roligt på jobbet och varför det är viktigt.
Mycket känner jag igen. Både från mig själv och från min arbetsplats. Vilket är en skön påminnelse om att man troligtvis gör något rätt ;)

Det är söndag.
Imorgon börjar jag min första dag som Teamleader för kundservice. Spännande!
Jag och en kollega till mig har redan pratat mycket om hur vi vill att det ska se ut på vår avdelning. Vi ser lika på många saker. Vilket känns bra.

Det är söndag.
Jag har tvättstugan.
Ska ner och lägga i sista maskinen, sen blir det en powerwalk längs med vattnet.


Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0