Ny dag, nya möjligheter?

Jo men visst!
Idag var då alltså första officiella dagen för mig som ansvarig över min avdelning.
Men även första dagen tillbaka efter semester.
Ja, ni kan ju tänka er.
Förvirring råder!
Men (!), tack vare min underbara kollega seglade jag i hamn
Skämt åsido så har hela dagen gått otroligt snabbt förbi. Men har lyckats med mkt ändå.
Börjat lära mig det nya support-hanterings-systemet, som uppkommit under min semester. Strukturerat upp lite, tankar, to-do's och annat som flytit runt i huvudet.
Allt som allt känner jag mig otroligt nöjd med denna dag!
Jag visslade på väg till jobbet, och visslade även påväg hem. Inte för att jag var, just, påväg hem utan mer för att jag är nöjd.
Fantastisk känsla!

Nu blir det till att planera morgondagen och strukturera upp här på datorn så att allt hamnar på rätt plats.
Vilket, för mig, är extra viktigt när man har mkt att stå i.

Middag?
Ja men det har jag glömt bort. Det får vi åtgärda snarast!


Ha en mysig måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Li

Din första dag som Teamleader tycker jag gick GRYMT!! Det här kommer verkligen att gå alldeles utmärkt, du klarar det galant!

Vi ses imorgon underbara du:)

2011-07-11 @ 20:22:30
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0