Nördat..

Ja.
Nu har jag fått hjälp att fixa till utseendet här på bloggen. Känns bra. Tack vare min underbara roomie.

Hon har fixat och trixat och sen lärt mig hur jag själv kan fixa och trixa. Vilket väckte gamla minnen till liv när jag, i början av gymnasietiden, satt med dåtidens Photoshop för att redigera bilder. Satt och kodade (light, light, light) amatörmässiga gästböcker och hemsideliknande sidor.

Observera att detta var för tio (!) år sedan. Så bara nu när jag såg min roomie sitta med PS var ju en ny grej ;) Jag har alltså inte gjort något sådant på ca tio år.
Jo jag har väl kunnat gå in och ändra småsaker som länktexter och annat. Iallafall.
Vi har suttit och "nördat" nu i över 2,5 timmar. Haha!
Jag ska nog göra oss varsin kopp te, tända lite ljus i lägenheten och sen byta till mjukis-kläder.

Det är njutning.


Imorgon ska jag baske-mig läsa lite i den nya boken.
-Ja, det ska jag!


Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0