Min resa

Precis så som bloggen heter.
Fast på svenska.


Jag har nu haft mina nya arbetsuppgifter i en vecka.
Jag har nu varit ansvarig över min avdelning, i en vecka.
Jag gillar det!
Jag tror på det här. Jag tror på mig, och det mina vänner.. Känns underbart!
Att kunna, inte bara skriva, känna det är fantastiskt :)


På måndag kommer en kollega tillbaka från sin mammaledighet. Det ser jag fram emot.
Det känns, på något vis, mer på riktigt att få en ny kollega.
Ja, ny för mig alltså.
Vi har inte jobbat på samma avdelning tillsammans tidigare. Hon gick på mamma ledighet långt före det att jag började på Kundservice.


En liten sak som oroar mig. Måste jag lämna ifrån mig denna fina, fantastiska dator nu?
Jag hoppas att vi hittar ett sätt att undvika det.
Jag hittar ett sätt ;)


Njut & ta vara på ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0