Saknaden

Den är för djävlig. 
Det blir inte bättre. Det blir bara lättare. 

Jag älskar er.
Er alla som fattas mig. 

Vilken tur att det finns så många fina här. Som är nära. 
Som jag har. Som är mina. Som är här. Som är nära. 

Vilken tur att det finns teknik idag.
Teknik som gör att jag kan se er, även fast ni inte är här.
Teknik som gör att jag kan prata med er, även fast ni inte är här. 

Fast alla kan jag inte prata med. Det går inte.

Saker som är vardagliga är just det som utmärker denna saknad. 
Saker som är värdsliga är just det som utmärker denna saknad.
Saker som är... är just det som utmärker denna saknad. 

Men glad är jag ändå =) 
För ni som finns, finns där ute. Ni finns.
Ni som inte finns kvar finns ändå, på något vis. 
Här.
Där.
Nära.
Långt.



Kärlek. Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0