1986 + Sunday, bloody sunday

1986

Igår fick jag vara med på årets fest. Jo, det är nog säkert att påstå.
Det var så roligt att jag inte ville gå hem. Men gjorde det tillslut efter åtta fantastiska timmar! 

Sunday, bloody sunday
Ok..
Det är fint väder och jag vill inget hellre än att ligga i soffan. Hela dagen. 
Vilket jag gjort och kommer göra.
Men - man får ju lite dåligt samvete när jag inte kan se ett enda moln på himmelen, genom fönstrena. 

Just nu är det Sons of Anarchy älskar
Får se om jag kollar på Pacific sen eller om det blir Bridesmaids

Väntar på att en tjejkompis ska bli klar på Ikea för att sen komma förbi. Hon kommer nog till middag.
Pizza? Kebab? Fett?

Ska jag orka ta bort nagellacket från igår?
Ska jag orka gå och handla något?
Ska jag orka laga något att äta?
Ska jag orka vara vaken? 

Be cool, stay in school

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar valfritt par UGGs:) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-29 @ 10:39:55
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0